Perfumy na każdą porę roku! - Moje TOP 5

Każda pora roku ma swoje specyficzne cechy: temperaturę, pogodę, kolory, a także... ZAPACH!

Będąc kobietą, jak większość kobiet, przywiązuję do zapachów dużą uwagę- wącham wszystko co tylko wpadnie mi w ręce: kosmetyki, ubrania, jedzenie. Przed spróbowaniem czegoś zawsze muszę to koniecznie powąchać... dziwne? Mam nadzieję, że nie :P

Nawiązując właśnie do tej miłości do zapachów chcę wam przedstawić moje TOP 5 zapachów:)
Podzielę je jednak w specyficzny sposób- na pory roku i... coś ekstra! W związku z tym będzie po jednym zapachu na wiosnę, lato, jesień, zimę i taki, który jest ze mną przez cały rok, ponieważ jest tak wyjątkowy :)

To co? Gotowe?
Zaczynamy! Werblami i oklaskami powitajcie TOP 5 perfum




Numer 1: WIOSNA

Wiosna bez wątpienia kojarzy mi się z budzeniem się wszystkiego do życia, z rozwijającymi się liśćmi, rosnącą zieloną trawą i kwitnącymi kwiatami. Nic dziwnego, że zapachem na wiosnę jest dla mnie Yves Rocher "FlowerParty", którego kwiatowa nuta dominuje w całym bukiecie zapachów!

... Ale zacznijmy od początku, czyli od flakonika, ponieważ już on przywołuje na myśl właśnie wiosnę. Buteleczka jest bowiem w kształcie kwiatka! Prezentuje się wprost przepięknie! Kwiat ten jest barwiony ombre idącym od dołu do góry- na górze najbardziej intensywny, czerwony kolor przechodzi ku górze w lekko różowe barwy, aż całkowicie zanika. Taka o, wiosenna buteleczka!

Jeśli chodzi o zapach, to jest on intensywny, bardzo słodki i kwiatowy. Według producenta możemy w nim znaleźć:
Nutę głowy: pomarańczę i mandarynkę
Nutę serca: różę, malinę i liczi
Nutę głębi: wanilię

Cena za 50ml to 125zł na stronie Yves Rocher, ale oczywiście można czatować na różne promocje!





Numer 2: LATO

Lato to najgorętsza pora roku, w związku z czym szukamy zazwyczaj ochłodzenia i orzeźwienia. Właśnie to znalazłam w moim ulubieńcu na tę porę roku- perfumach Elizabeth Arden "Green Tea"
Zielona herbata z kostkami lodu może być nie tylko letnim faworytem do picia, ale też być genialnym zapachem na upalne dni!

Buteleczka ma przepiękny kolor, wygląda bardzo subtelnie i delikatnie. Jest poręczna i cieniutka, dzięki czemu łatwo możemy wrzucić ją do torebki i móc orzeźwić się kilka razy w ciągu dnia!

Zapach? Nie należy do najsilniejszych i najtrwalszych ze wszystkich. Jest dość delikatny, lekko cytrusowy.. taka zielona herbata z cytryną! Po spryskaniu czuję się rześko i zyskuje nowe siły do dalszego biegania w upale!
Co według producenta zawiera zapach?
Nutę głowy: rabarbar, cytrynę, bergamotkę, miętę, skórkę pomarańczy
Nutę serca: fenkuł, mech dębowy, jaśmin, bursztyn, goździk ogrodowy, piżmo
Nutę podstawową: piżmo, zieloną herbatę, bursztyn, kminek, jaśmin, nasiona selera, goździki

Cena za 50ml to 44,46zł




Numer 3: JESIEŃ

Jesień to bez dwóch zdań najbardziej barwna pora roku. Liście spadają, zmieniają swój kolor i cała ziemia usiana jest różnobarwnymi kształtami jesiennych liści. Jesienny zapach, którym chciałabym pachnieć, to zapach eleganckiej kobiety, ubranej w szpilki, zwiewną spódnicę, kurtkę z lekkim futerkiem i okulary przeciwsłoneczne, która kroczy pewnie drogą, całą usianą liśćmi. Takie wyobrażenie w tę porę roku dają mi perfumy Thierry Mugler "Alien"

Flakonik wygląda obłędnie! Przypomina mi fioletowego eleganckiego kosmitę (buteleczka, którą pokażę na zdjęciu nie jest oryginala)

Jeśli chodzi o zapach, to powyżej opisałam go najładniej jak umiem. Krótko mówiąc jest on trwały, intensywny, dość ciężki ale kobiecy.
Według producenta możemy "wywąchać" tam:

Nutę głowy: jaśmin sambac, jaśmin
Nutę serca: kaszmir
Nutę podstawową: ambrę


Cena za 60ml to 239zł




Numer 4: ZIMA

I nadeszła ostatnia pora roku- zima. Mroźna, śnieżna, lodowata. Gdy jest tak zimno próbuję rozgrzać się na wszystkie sposoby, jakie się da: piję gorące, aromatyczne herbaty, ubieram się "na cebulę" i wyglądam jakbym ważyła conajmniej 10kg więcej oraz... używam perfum które psychicznie kojarzą mi się z czymś rozgrzewającym- czyli takich o bardzo bardzo ciężkim zapachu. W tej kategorii moim favorytem jest Calvin Klein "Obsession Night".

Flakonik jest bardzo prosty, bez żadnych udziwnień. Jedynie jego kolor zwraca uwagę- jest cały, calusieńki niebieski! W kolorze bardzo kojarzącym mi się z zimą i mrozem.

Jeżeli chodzi o woń to tutaj mamy do czynienia z bardzo bardzo ciężkim, intensywnym i bardzo trwałym zapachem.  Zgodnie z opisem producenta mamy tam:
Nutę głowy: białe kwiaty, bergamotkę, dzięgiel litwor, mandarynkę, gorzką pomarańczę
Nutę serca: różę, konwalię, gardenię, jaśmin

Nutę podstawową:  wanilię, drzewo sandałowe, kaszmir, fasolę Tonka, bursztyn

Cena za 100ml to 99,66 zł




Numer 5: WYJĄTKOWY

Nadszedł już czas na ostatnią kategorię, czyli mój najukochańszy, wyjątkowy zapach, który jest ze mną przez cały rok, na szczególne, specjalne okazje. Zapach obłędny, oszałamiający i IDEALNY!
Jest nim Christina Aguilera "Christina Aguilera" 


Buteleczka jest przeźroczysta, w kształcie kręgla lub po prostu KOBIETY! Z przodu zdobiona jest przepiękną, czarną koronką, a jej nakrętka kształtem przypomina mi diament.

Zapach... jest zdecydowanie obłędny! Właśnie tak pachnie dla mnie zdecydowana, pewna siebie kobieta sukcesu! Jest dość intensywny, piżmowy, lekko słodki i bardzo trwały. Opis producenta informuje, że możemy tam znaleźć:
Nutę głowy: brzoskwinię, porzeczkę
Nutę serca: lilię, śliwkę, jaśmin, piwonię

Nutę podstawową:  piżmo, drzewo sandałowe, wanilię

Cena za 75ml to 101,31zł




Tak moi drodzy prezentuje się moje TOP 5!
 Bardzo trudno jest opisać zapachy, zrobiłam to najlepiej jak potrafię, ale serdecznie zachęcam Was do powąchania ich przy wizycie w drogerii bądź perfumerii, w której będą dostępne. Czekam na Wasze opinie na temat tych zapachów oraz na wasze TOP 5!
Jeżeli chcielibyście obejrzeć moje wrażenia na temat tych perfum zapraszam Was też na mój kanał Youtube, na którym dostępny jest filmik o tym temacie (link wstawiam poniżej)


 https://youtu.be/6Ae6_cFMOrc




Komentarze